Tja tja

Okej
e typ världens sääämsta bloggare vet
men aja
det viktiga e väll endå nuet tycker jag 
så just "NU" e jag fruktansvärt sjuk
(kanske lite överdrivet)
men har faktiskt ont i magen och ont i halsen
så ingen vidare dag har det varit
har faktiskt inte ätit någon frukost, lunch eller (nu då) middag 
för vet att om jag det så kommer det åka upp igen och ner i toan
och då e det som om jag inte har ätittyp
dessutom hatar jag att spy
annars då, jo har skypat med Filla o just nu skypar jag med Elli :) och
har sett förhandsvisning av desperate housewives!!! haha, nu e det bara jag (och filla, för hon fick låna mittkonto) som vet vad som har hänt i nästa avsnitt!!
men aja
En jätte bra låt som jag har (nörd) lyssnat på
heter who says som är en av Selena gomez låtar
e inget direkt fan men den e bra så....
aa, här e den

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar