Fortfarande jetlag!

Guud blir så grymt trött på detta, jag missar ju nästan halva dagen o missar flera sms från kompisar
Sen när man ringer dom är dom upptagna... :( men får väll sätta på min väckarklocka
fatta vad irriterande, + det är sommarlov
aja, min mamma kommer hem snart och tror det blir någonting i stil med en hyrfilm
vet dock inte vilken film man ska hyra... får väll gå med en komedi!!
Men är ledsen för att jag inte kunnat visa er mer bilder från New York 
det är bara det att när jag skulle ladda ned alla min bilder till datorn så är man tvungen att installera någonting på itunes och eftersom jag har en mac så fattar jag typ ingenting!! aja så det slutade med att jag hade bytt från min telefon till min pappas på nått konstig sätt, alltså jag hade fått alla pappas program och bilder!!??
aja raderade allt så nu är det väll som om jag har en helt ny iphone! :( :) vet inte om jag ska varar glad eller ledsen :P men måste gå så, ses
Puss!<3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar