tröööt!

Ahhh är typ alltid super trött på helgerna men på vardagarna är jag super pigg!! Skit irriterande för det är ju på helgerna man vill göra nått, inte bara ligga i sängen o se på film! Okej ibland är det rätt så skönt faktiskt. 
Aja, idag blir det nog en städ o läxor dag, för imorgon så är det ju Måndag (nähe) och tror vi ar franska som första lektion..... aja, och vi har fått glosor som jag inte direkt har tränat på.... hehe. Men brukar faktiskt lära mig glosor rätt så snabbt så det är inga problem ;) 
Annars så tror jag att jag o min mamma kommer åka ut till stan shoppa lite, mest till henne men får väll se om det blir nått till mig, Om det blir det så tror jag dock det bara blir ett datafodral ;) :( haha, ni ska se det jag har nu!! Först fick man av skolan ett fult tråkigt fodral, men som jag alltid måste gör så pyntade jag det och nu är det ännu mer fult OCH det färgar av sig, har redan förstört en en tröja (och byxor, hahah)  
men men , måste gå, bloggar mer senare ;) 
Puss! <3 

Bild från Empire State Building (New York)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar